sábado, 7 de agosto de 2010

Día 07

Post by: ya no se que poner aquí.. XD

Ohaaaa hoy Matsu se ha ido a Nagoya a ver a una amiga, Satomi y volverá el viernes así que he estado solita :3
Así que para pasar el día me he ido al museu nacional de la ciencia. Ese sitio es enorme, me he pasado el día allí vamos ^^
Yo me lo he pasado muy bien, es lo que tiene ser una biologa Friki u.u que ve huesos de animales y se emociona, y en una pared llena de algas se pone a buscar las que ha estyudiado u.u Si es que… (eh! Pero he encontrado la caulerpa taxifolia y la dictiota dicotoma XD)

Y así me he pasado el día XD, luego cuando han cerrado he dado una vuelta por el parque Ueno y ya me he ido para casa, os dejo alguna fotos del museo.
Ja neee~~ espero que mañana sea una día mas interesante ^^

Había un fossil de Tiranosaurio Rex!! Que miedo daba ;__; Nota: Fijaos en el jeto del hombre abajo en la derecha XDD

En el Cosmocaixa hay uno igual, pero manual, este es electronico... si es que los japos... XD

Yo sola en el baño XDDD

Para que veais que no miento: Dictiota dicotoma

Me he encontrado con una Marta japonesa!! XD (Martes japonicus) A que es mono el animal?? :3
Bueno dejo ya de daros el palazo baisicoool~~

5 comentarios:

  1. XDDDD xk tas fet una foto al bany? XD weno, veig k sense la matsu t'estas aburrint una mika, no? XDD

    Sas k? La shizen ma regalat tres bobines de series! XD ara estava mirant nobuta, xo nuse... maburreix una mika... no?

    Testimuuuuuuuu!!!!

    Muuuuuuuuuuaaaaaaaaaa!!!!

    ResponderEliminar
  2. aix pobreta q lan deixat soleta, tu a la teva bola!! surt pls carrers i ves d compres!! o si no tens diners, daparadors q tmb es divertit ^^ no passaras x shibuya?? vull una foto teva am la hatchiko!! ((o cm sescrigui)) i tmb fotos d la gent pel carrer, a vere si hi ha gals x alla i son tan frikis cm les dibuixen xD

    no taburreixis, chuu~~

    ResponderEliminar
  3. Clara: Uiiiii son més frikis que en els mangas XD jajaj de gals ja n'he vist moltes ^^ . A shibuya potser hi vaig dilluns pero depen, perque sortim de festa i no es pal darribar mortes XD
    Lia: siiiii, home aborrida no pero... es que no tenia fotus de sers humans! Tots eren fossils o animals disectas XD i clar, no es plan jajaja

    ResponderEliminar
  4. No s'aburreix la chipaa pk ahir vam estar parlant un bon ratu...
    Tia x cert has trobat + cucarachas a la teva habitació? quin fastic xDD
    Per cert lu de Biologa no es pot evitar, m'enrecordo que alla a l'Escala quan anavem per les roques vaig agafar algues i als meus amics els hi explicava quines eren..
    I x cert el T- Rex moolaa*
    Un patunett fins la proxima actu**
    PD: Si avui et respondré l'email pk sino me mataras
    Tatimuu*

    ResponderEliminar
  5. Ah i x cert t'has adonat que el meu missatge inclou 3 x certs... vaya crosa linguistica xD

    ResponderEliminar